TOP 10 BEST PLACES TO TRAVEL IN JUNE 2021
Salutare,
Asa cum v-am obisnuit, las mai jos o lista cu destinatiile de Vacanta pe care le recomand in luna Iunie 2021 ( bilete de avion, cazare, asigurare de sanatate etc ). Aceasta serie cu destinatii de vacanta pe care le recomand va continua pana in luna decembrie 2021.
***Va reamintim ca www.pasagerul.ro nu este o agentie de Turism ci doar un blog de tip DO IT YOURSELF cu ponturi de ( Cazare, Bilete de avion, Asigurare de vacanta, inchiriere masini etc). Va multumim pentru intelegere.
Multumesc.
PALMA DE MALLORCA
TEMPERATURA: 27°
ZBOR: DIRECT
*Recomand ca in perioada aceasta sa va faceti asigurare de vacanta
Palma de Mallorca este un oraș cosmopolit modern, cu o mulțime de lucruri de făcut și întâmpină vizitatorii cu brațele deschise pe tot parcursul anului. Orice vizită în oraș ar trebui să includă un tur al celor mai importante clădiri istorice și al patrimoniului său artistic. Palatul istoric Palma de Mallorca are terase, arhitectură religioasă remarcabilă și clădiri iconice, precum și muzee și galerii de artă. Conținutul său artistic și cultural merită să fie bine cunoscut și va surprinde pe oricine s-a gândit în mod tradițional la Palma de Mallorca doar ca o destinație de soare și nisip. Palma de Mallorca, renumită și apreciată ca punct de referință al Europei pentru turismul pe plajă, este, de asemenea, un loc ideal pentru city break-uri, un oraș plin de viață și cosmopolit care face o destinație atractivă 365 de zile pe an și nu doar în lunile de sezon. . Palma are o gamă largă de opțiuni culturale, gastronomice, sportive și de agrement, ceea ce îl face deosebit de atractiv pentru o pauză perfectă și pentru a vă bucura de o gamă largă de experiențe în orice moment al anului.
SARDINIA
TEMPERATURA: 28°
ZBOR: DIRECT
*Recomand ca in perioada aceasta sa va faceti asigurare de vacanta
Situată în mijlocul Mării Mediterane, Sardinia este o regiune preponderent muntoasă, fără vârfuri înalte, cu un mediu natural vast și fermecător, dar dulce-dulce. De fapt, prezența omului nu pare să afecteze acest teritoriu; suprafețe grozave își păstrează încă compoziția naturală, păduri luxuriante cu copaci chiar milenari, mici zone deșertice și mlaștini locuite de cerbi, cai sălbatici și păsări rapace. Marea domnește peste această regiune, cu culorile sale care migrează în golfuri, de-a lungul coastelor, spre plaje și cele mai populare stațiuni. Un exemplu este Costa Smeralda (Coasta de Smarald) cu Porto Cervo stabilit ca piatră prețioasă și unind istoria și cultura tradițiilor antice cu o viață de noapte plină de bucurie și colorat. Porto Cervo a fost numit după golful său feeric care seamănă cu coarnele unui cerb; Portul Vechi este considerat cel mai bine dotat port turistic din Marea Mediterană. Porto Rotondo este, de asemenea, o locație renumită; are vedere la golful Cugnana și este plin de vile și piețe acoperite de un mediu natural atât de splendid ca acesta. Cei care preferă munții pot explora zona Gennargentu, cea mai vastă zonă montană din Sardinia; prin peisajul său particular, dovedește că cel mai frumos pictor dintre toate este însăși Mama Natură. Această regiune este bogată în floră și faună, cu mufloni, vulturi aurii, cerbi sarde și alte câteva specii acum amenințate de dispariție. Printre minunile sale, Sardinia oferă vizitatorului complexele nuragice împrăștiate pe tot teritoriul. Aceste monumente sunt unice pentru lume, mărturisind o cultură antică care – deși a rezistat din secolele al XVI-lea până în al XV-lea î.e.n. încă plouă destul de misterios. Construcțiile nuragice au fost construite folosind blocuri mari de piatră și dezvoltate în jurul unui turn central în formă de con care comunică puterea și puterea. Acestea sunt situri arheologice în care este posibil să înțelegem farmecul arhaic al ritualurilor antice și al vieții domestice. Dintre aceste numeroase construcții, complexul Barumini, din provincia Cagliari, se numără printre siturile de pe lista Patrimoniului Mondial UNESCO. Provinciile regiunii sunt: Cagliari (capitala regională), Carbonia-Iglesias, Nuoro, Olbia-Tempio, Oristano, Medio Campidano, Sassari și Ogliastra.
BALI
TEMPERATURA: 27°
ZBOR: 1 ESCALA
*Recomand ca in perioada aceasta sa va faceti asigurare de vacanta
Bali este una dintre cele mai renumite insule din arhipelagul indonezian. Insula găzduiește o cultură antică, cunoscută pentru ospitalitatea sa caldă. De-a lungul anilor, grația și farmecul Bali și al poporului său au câștigat acestei mici insule indoneziene numeroase sobriquets de laudă și omagiu, inclusiv Insula Zeilor, Ultimul Paradis, Țara celor O mie de temple și Dimineața lumii. Peisajul variat de dealuri și munți, litoralul accidentat și plajele cu nisip, terasele luxuriante de orez și dealurile vulcanice sterpe, toate oferind un fundal pitoresc culturii sale colorate, profund spirituale și unice, mizează pe o pretenție serioasă de a fi un paradis pe pământ. Surfingul și scufundările de clasă mondială, un număr mare de palate culturale, istorice și palate situate pe fundaluri naturale uimitoare sunt unele dintre atracțiile sale de top, care Bali ca destinație de top din lume. Bali are ceva de oferit pe o piață foarte largă de vizitatori, de la tineri back-packers până la super-bogați. Stațiuni uimitoare pe plajă și stațiuni de lux în oricare dintre faimoasele zone din Bali. Acestea includ Kuta, Jimbaran, Seminyak, Tanjung Benoa, Candidasa, Lovina, Sanur și Nusa Dua, unde majoritatea marilor hoteluri și vile sunt chiar pe plajă. Bali oferă, de asemenea, o mulțime pentru cei care caută aventuri. De la rafting în apă albă, scufundări, drumeții vulcanice, drumeții în junglă, sporturi nautice, ciclism și multe altele. Există mult mai multe locuri nepotrivite în jurul acestei insule magice care merită descoperite. Vom informa tot ce trebuie să știți despre Bali Indonezia, inclusiv istorie, cultură, geografie, limbă, alimente, viză, religie, stil de viață, turism și multe altele. Dar nu ezitați să accesați orice secțiune care vă interesează:
BERGEN
TEMPERATURA: 17°
ZBOR: DIRECT
*Recomand ca in perioada aceasta sa va faceti asigurare de vacanta
Bergen, oraș și port, sud-vestul Norvegiei. Principalul port și secțiunea de afaceri se află pe o peninsulă care se proiectează în By Fjord, delimitată la nord de intrarea și portul Vågen (pentru navele mici) și la sud de Golful Pudde (pentru navele mai mari) și Lacul Magazin Lungegårds. Denumit inițial Bjørgvin, orașul a fost fondat în 1070 de regele Olaf III Haraldsson. În jurul anului 1100 a fost construit un castel la marginea de nord a portului Vågen, iar Bergen a devenit important din punct de vedere comercial și politic; a fost capitala Norvegiei în secolele XII și XIII. Un scaun episcopal a fost înființat acolo în secolul al XII-lea. Un centru comercial de secole, Bergen a exportat pește și blănuri și a importat cereale și produse manufacturate. În secolul al XIV-lea, negustorii hanseatici germani au dobândit controlul asupra comerțului orașului; influența lor într-o Norvegia slăbită a durat până în secolul al XVII-lea. Bergen a rămas cel mai important port de pe coasta de vest a Norvegiei, în ciuda distrugerii sale repetate prin incendiu (mai ales în 1702 și 1916); ca răspuns la aceste dezastre au fost construite străzi mai largi și clădiri din cărămidă și piatră. Bergen este acum al doilea oraș ca mărime din Norvegia. A dezvoltat o economie diversificată, bazată în mare parte pe pescuit, construcții navale și industriile asociate (reparații și echipamente), mașini și produse metalice și prelucrarea alimentelor. Turismul a crescut de asemenea în importanță. Clădirile notabile sunt Biserica Sf. Maria din secolul al XII-lea, cea mai veche structură a orașului; Cetatea Bergenhus, inclusiv Håkonshallen (Sala Haakon, construită în secolul al XIII-lea); și Turnul Rosenkrantz. Aceste două clădiri au fost grav avariate în timpul ocupației germane (1940–45). Bryggen, cartierul portuar istoric al orașului, se remarcă prin structurile din lemn care căptușesc malul apei; a fost desemnat un sit al Patrimoniului Mondial UNESCO în 1979.
RHODES
TEMPERATURA: 27°
ZBOR: DIRECT
*Recomand ca in perioada aceasta sa va faceti asigurare de vacanta
Rodos, capitala Dodecanezului, o insulă ideală nu numai pentru cei care vor să se relaxeze, ci și pentru cei care caută o vacanță plină de acțiune! Cu dealurile sale verzi strălucitoare, văile bogate verzi și linia neîntreruptă de plaje aurii, Rodos este cu adevărat un loc binecuvântat. Adăugați facilitățile excelente pentru turism, amestecul special al insulei de cosmopolit și tradițional și numeroase situri culturale și arheologice și aveți destinația perfectă de vacanță. Datorită poziției sale strategice, Rodos a fost important din cele mai vechi timpuri. Orașul antic Rodos, a cărui construcție a început în 407 î.Hr., a fost proiectat în conformitate cu sistemul de planificare urbană conceput de cel mai mare planificator urban al antichității, Hipodam din Milet. Rhodos s-a transformat în curând într-unul dintre cele mai importante centre de transport maritim și comercial din estul Mediteranei. Când a devenit o provincie a Imperiului Roman și mai târziu a Imperiului Bizantin, a pierdut inițial gloria sa veche. Dar în 1309 Cavalerii Sfântului Ioan al Ierusalimului au cucerit Rodos. Au construit fortificații puternice pentru a proteja insula, transformând-o într-un important centru administrativ și într-un oraș medieval multinațional înfloritor. În 1523 Rodul a fost cucerit de turcii otomani, iar grecii au trebuit să se stabilească în afara zidurilor orașului. În timpul ocupației otomane, în orașul vechi au fost ridicate clădiri noi, în principal moschei și băi. În 1912, Rodii și restul Dodecanezului au fost confiscate de italieni. Noii conducători au înfrumusețat orașul cu clădiri magnifice, drumuri largi și piețe. Palatul Marelui Maestru a fost reconstruit și strada Cavalerilor a fost reconstruită pentru a-și recâștiga puritatea medievală. Abia în 1948 Rhodos a devenit oficial parte a Greciei. În 1988, orașul medieval Rodos a fost inclus în lista Patrimoniului Mondial UNESCO.
KOTOR
TEMPERATURA: 28°
ZBOR: 1 ESCALA + TRANSPORT
*Recomand ca in perioada aceasta sa va faceti asigurare de vacanta
Golful Kotor este una dintre cele mai unice atracții naturale din Marea Mediterană. Kotor este situat în triunghiul legat de mare, râul Škurda și dealul Saint Ivan, pe vârful căruia se află cetatea San Giovanni. Kotor este situat la capătul golfului Boka; înconjurat de munți, în special de Parcul Național Lovćen și de mare, nu este de mirare că este oficial unul dintre cele mai frumoase 25 de golfuri din lume. Deși timpul și locul originii sale nu sunt stabilite în mod clar, istoria Kotorului este cu siguranță bogată. Kotor a fost menționat pentru prima dată în 168 î.Hr., când a fost stabilit în timpul romanilor antici, când era cunoscut sub numele de Acruvium. Cu toate acestea, unele surse sugerează că locuitorii din Acruvium s-au mutat la Catarum, orașul pe care îl numim acum Kotor, din cauza pericolului din partea barbarilor. În sursele bizantine numele orașului din Dekateron. Din timpul umanismului numele este Ascrivium. Numele Kotor este versiunea slavă a anticului Catarum. Orașul are o istorie lungă și a fost condus de multe guverne și administrații diferite. În secolul al III-lea î.e.n. era condusă de iliri. În 168 î.Hr. a fost cucerită de romani care au domnit până la căderea Imperiului Roman de Apus în 476 d.Hr. După aceea, Kotor a devenit parte a Imperiului Roman de Răsărit, adică a Imperiului Bizantin, unde a rămas până în 1185. Conducerea bizantină a fost întreruptă la mijlocul secolului al XI-lea. de către guvernul dinastiei Doclean-Zeta a Vojislavljevićs. Administrația bizantină a fost reînființată în secolul al XII-lea până în 1185, când Kotor a devenit parte a statului serb medieval Raška, condus de dinastia Nemanjić. Statul sârb a domnit până în 1371 când Ludovic I, regele maghiar-croat, a preluat orașul. Între 1384 și 1391 orașul a fost condus de regele bosniac Tvrtko. Apoi, din 1391 până în 1420, Kotor a fost un oraș-stat independent, când a intrat sub protecția Republicii Venețiene până în 1797; căderea Republicii. Prima perioadă a conducerii austriece a Kotorului a fost între 1797 și 1805 și apoi timp de un an în 1806 a fost condusă de ruși. Francezii au condus Kotor din 1807 până în 1813. După aceasta a fost înființat guvernul temporar format din cele două provincii unite, Golful Boka Kotorska și Muntenegru, cunoscută și sub numele de Comisia Centrală, aceasta a durat un an până în 1814. Apoi a venit a doua perioadă a Domnia austriacă între 1814 și 1918. După Primul Război Mondial Kotor a devenit parte a Regatului Sârbilor, Croaților și Slovenilor și mai târziu a Republicii Muntenegru, una dintre cele 6 republici care cuprindeau Republica Socialistă Federativă (SFR) din Iugoslavia. După căderea SFR a Iugoslaviei, Kotor a rămas în Republica Federală Iugoslavia (1992-2003) înainte de a deveni uniunea de stat a Serbiei și Muntenegrului. În mai 2006, un referendum a marcat retragerea Muntenegrului din această uniune, iar Kotor a devenit parte a statului independent Muntenegru. În ciuda naturii scurte a acestei imagini de ansamblu, este posibil să obținem o imagine a circumstanțelor istorice din regiunea Kotor. Amintiți-vă, totuși, că în timpul Evului Mediu administrația orașului Kotor a deținut controlul asupra situației sale. În ciuda independenței sale, diminuarea treptată a cetățenilor săi a păstrat un sentiment de loialitate și apartenență la orașul lor. Kotor este un loc de întâlnire pentru multe culturi, datorită numeroaselor sale administrații politice și tradițiilor comerciale maritime. A acceptat tiparele culturale din întreaga lume și le-a unit în felul său. Kotor a dezvoltat și continuă să mențină modul de viață armonios al locuitorilor săi catolici și ortodocși, baza interacțiunii culturale și spirituale. Datorită patrimoniului cultural Kotor este listat pe lista UNESCO a patrimoniului cultural și natural mondial.
MEDELLIN
TEMPERATURA: 28°
ZBOR: 1 ESCALA
*Recomand ca in perioada aceasta sa va faceti asigurare de vacanta
Medellin este un oraș din nord-vestul Columbiei. Este capitala departamentului Antioquia și număra în 2006 2,4 milioane de locuitori. Orașul este după Bogota cel mai mare oraș din țară. Medellin este situat în Valle de Aburrá și în aceeași zonă metropolitană Valle de Aburrá (Valea Aburra). Este o zonă cu peste 3,2 milioane de locuitori și un centru industrial și comercial. Râul Medellín străbate orașul. Orașul a fost fondat în 1616 de Francisco Herrera y Campuzano. La sfârșitul secolului al XX-lea, orașul a avut multe de-a face cu violența și crima, inclusiv cartelul Medellin condus de Pablo Escobar. În ultimii ani, orașul este mult mai sigur, iar rata criminalității a scăzut dramatic. Orașul Medellin a fost fondat oficial la 3 martie 1616 de Francisco Herrera y Campuzano și numit Poblado de San Lorenzo. La 2 noiembrie 1675, numele orașului s-a schimbat în Villa de Nuestra Senora de la Candelaria din Medellin. În 1813 orașul a fost declarat Medellin și treisprezece ani mai târziu orașul a fost capitala statului Antioquia. În secolul al XX-lea orașul, sub influența industrializării, a făcut o creștere spectaculoasă și la marginea orașului au apărut mahalale mari. În anii optzeci, orașul se afla sub vraja cartelului drogurilor condus de Pablo Escobar și a violenței asociate. În 1981, Statele Unite și-au închis consulatul în oraș și au solicitat un sfat de călătorie negativ pentru oraș. De la începutul secolului 21, orașul este mult mai sigur și lucrează din greu pentru a moderniza orașul. De exemplu, în 1995 a deschis metroul Medellin, Medellin este singurul oraș columbian cu o rețea de metrou.
AMSTERDAM
TEMPERATURA: 20°
ZBOR: DIRECT
*Recomand ca in perioada aceasta sa va faceti asigurare de vacanta
Amsterdam, oraș și port, vestul Olandei, situat pe IJsselmeer și conectat la Marea Nordului. Este capitala și principalul centru comercial și financiar al Olandei. Pentru zeci de turiști care vizitează în fiecare an, Amsterdam este cunoscut pentru atracțiile sale istorice, pentru colecțiile sale de mare artă și pentru culoarea și aroma distinctă a vechiului său secțiuni, care au fost atât de bine conservate. Cu toate acestea, vizitatorii orașului văd, de asemenea, o metropolă aglomerată invadată de poluarea mediului, de aglomerația traficului și de lipsa de locuințe. Este ușor de descris Amsterdamul, care are peste 700 de ani, ca un muzeu viu al unui trecut de vârstă și pentru a lăuda frumusețea eternă a canalelor vechi de secole, a vechilor case patriciene și a atmosferei de libertate și toleranță, dar orașul modern încă mai elaborează soluții la problemele urbane presante cu care se confruntă. Amsterdam este capitala nominală a Olandei, dar nu sediul guvernului, care este Haga. Familia regală, de exemplu, se află doar ocazional în reședință la Palatul Regal, pe piața cunoscută sub numele de Baraj, din Amsterdam. Orașului îi lipsește arhitectura monumentală găsită în alte capitale. Nu există piețe largi potrivite pentru parade mari, nici arcuri de triumf sau statui impunătoare. Caracterul intim al Amsterdamului se reflectă cel mai bine în străzile înguste și pline de viață ale orașului vechi, unde o mare parte a populației își desfășoară activitatea. În timp ce există amintiri ale trecutului glorios – case cu două ape, fațade nobile din cărămidă îmbrăcate cu gresie, cornișe bogat decorate, turnuri și biserici și muzica cariloniilor și a organelor de butoi – realitățile vieții din orașul modern contrazic adesea această imagine romantică. Orașul interior este împărțit prin rețeaua sa de canale în aproximativ 90 de “insule”, iar municipalitatea conține aproximativ 1.300 de poduri și viaducte. Amsterdam este centrul economic al Olandei și acolo tradiția persistă alături de inovație. Deși orașul are un sistem de metrou modern, aproximativ o cincime din forța de muncă se bazează încă pe bicicleta onorată pentru transport. Orașul continuă să fie renumit pentru nenumăratele sale restaurante chinezești și indoneziene și pentru sutele de bărci de casă care își acoperă canalele. De la mijlocul anilor 1960, Amsterdamul este cunoscut și pentru o atmosferă permisivă și atrage multe persoane care caută un stil de viață alternativ. Zona orașului, 165 km pătrați; metroul. suprafață, 635 km pătrați. Pop. (Est. 2008) oraș, 1.028.603; metroul. suprafață, 1.482.676.
SYDNEY
TEMPERATURA: 17°
ZBOR: 1 ESCALA
*Recomand ca in perioada aceasta sa va faceti asigurare de vacanta
Sydney, Australia: capitala New South Wales
Sydney este cel mai faimos oraș din Australia. Este construit în jurul frumosului port din Sydney. Portul se întinde pe o suprafață de 5.500 hectare și are o adâncime medie de 9 metri. Orașul se întinde pe o suprafață de 12 407 kilometri pătrați.
Celebrul Sydney Harbour Bridge, care a fost deschis în 1932, și Opera din Sydney, care a fost deschisă în 1973, sunt atracții turistice cunoscute în întreaga lume.
Orașul a fost numit după Thomas Townshend, primul vicontele Sydney, care a fost un politician englez implicat în gestionarea coloniei din New South Wales.
Orașul este condus de un consiliu municipal care este ales de oamenii din Sydney. Domnul primar conduce consiliul orașului. Sydney este capitala statului, astfel încât Parlamentul din New South Wales este situat în oraș.
Vremea în Sydney este temperată, ceea ce înseamnă că rareori este foarte cald sau foarte frig. Temperatura medie de vară este de aproximativ 25 Celsius. Iarna temperatura medie este de aproximativ 15 Celsius.
COLOMBO
TEMPERATURA: 31°
ZBOR: 1 ESCALA
*Recomand ca in perioada aceasta sa va faceti asigurare de vacanta
Colombo, oraș, capital executiv și judiciar din Sri Lanka. (Sri Jayawardenepura Kotte, o suburbie din Colombo, este capitala legislativă.) Situat pe coasta de vest a insulei, chiar la sud de râul Kelani, Colombo este un port principal al Oceanului Indian. Are unul dintre cele mai mari porturi artificiale din lume și gestionează majoritatea comerțului exterior din Sri Lanka. Cea mai veche mențiune scrisă a portului poate fi cea a lui Faxian, un călător chinez din secolul al V-lea ce se referea la port ca Gaolanbu. Sinhalezii au numit portul Kolamba, pe care gândul portughez îl derivă din cuvântul sinhalez pentru mango (kola, „frunze”; amba, „mango”). O explicație mai probabilă este că kolamba a fost un vechi cuvânt sinhalez care însemna „port” sau „feribot”. În secolul al VIII-lea, comercianții arabi s-au așezat lângă locul portului modern. Începând cu secolul al XVI-lea, portul a fost dezvoltat de portughezi, olandezi și britanici, care la rândul lor s-au stabilit pe insulă. În 1815, când șefii sinhalezi l-au destituit pe regele Kandy în inima Ceylonului (acum Sri Lanka) și și-au cedat teritoriul britanicilor, Colombo a devenit capitala insulei. Influența occidentală în oraș a scăzut de când Sri Lanka și-a câștigat independența în 1948. Cele mai vechi cartiere ale orașului, care sunt cele mai apropiate de port și de nordul lacului Beira, sunt cunoscute sub numele de Fort și Pettah (un nume derivat din cuvântul tamil pettai, care înseamnă „orașul din afara fortului”). Fortul este încă un punct focal al activității guvernamentale și comerciale, deși mai puțin decât în trecut. Pettah a devenit un cartier de mici magazine, piețe și tarabe de trotuar, cu toate caracteristicile unui bazar oriental. Zona construită a grădinilor de scorțișoară, care se află la sud de lacul Beira, a fost o regiune importantă de cultivare a scorțișoarei în perioada olandeză.
RECOMANDAMEveryDay HoliDay :
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=8YpOUEPbdbY[/embedyt]
Verifica dimensiunile bagajelor: BAGAJE
**Daca iti place ceea ce facem, sustine acest proiect cu o donatie DONEAZA AICI . MULTUMIM!
***Va reamintim ca Pasagerul.ro nu este o agentie de turism ci doar un blog de tip DO IT YOURSELF cu ponturi de (cazare, bilete sau alte activitati). Va multumim pentru intelegere.